-

hej!
mitt nya liv funkar skit bra, förutom vissa saker,
får ju inga cash av arbetsfittmedlingen.. ellerjo!
får 1000 kr, dem kan liksom lika gärna skita i att
ge mig pengar, så lite kan jag inte klara mig på!

inatt sov min söts här, mys! idag hade jag också
min första körlektion, woho! gick bra, var inte så
läskigt som jag trodde, haha. ikväll blir det lite
träning och sen idol efter det..
får se om jag fortsätter med träningen, det kostar
500 för ett halvår och jag ska opereras och kommer
därför inte kunna träna på 4-6 v, ganska onödiga
pengar att lägga ut om det ska vara så? får nog
skita i det och börja på gym ist, eller börjar på det
nästa termin, om jag får?

nu väntar jag iaf bara på min operationstid och min
iphone, hoppas båda kommer i början på nästa
fattiga arbetslösa vecka.. suger att bara sitta hemma
utan cash och allt, just nu suger mitt liv.. fast.. känns
dumt att säga det när SÅ mycket folk har det värre,
men.. jaja, nya ilands problemet.. fast, nej? DET FINNS
INGA JÄVLAR JOBB!
jag söker som en galning..

hejdå, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0