-

hej!
idag har jag inte fått något gjort,
jag skulle ha ringt runt lite och skickat
in mitt cv till några ställen, men icke!
jag har dock fått mitt efterlängtade
lämp/lemp? nu så jag ska bara gå
och boka en första lektion nu sen är
jag igång med körandet, längtar!

helgen var helt sjukt nice, var i parken
på lördagen och efter det blev det
ojoj´s, fredagen var också nice som
fan, vi var hos min kära vän och softade
hela kvällen/natten, tummen upp för
denna lyckade helgen!

imorgon ska jag beställa en körlektion
iaf, det står på schemat! ska också
rösta och gå till bokgrottan. får se om
jag orkar skicka in mitt cv osv..
ikväll ska jag kolla på idol, det var ju
en bra start i sthlm igår, aight?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0