-

hej!
idag vaknade jag i tid för en gångs skull,
har sovit länge hela veckan och det har
inte alls varit roligt, bara skönt att sova.
har också drömt hela veckan om helt sjuka
saker, förra natten drömde jag att jag
hade cancer, fan va hemskt det var! jag
somnade med en vanlig tröja på mig och
tror att jag låg på knapparna så det
tryckte mot mitt bröst, därav drömmen..
det var så smärtsamt och hemskt, jag var
tvungen att ta farväl och hade bara till
slutet av september på mig att leva, usch!

nu ska jag äta frukost och titta på tv lite,
har redan duschat, woho! sen ska jag iväg
till af, sjukt tråkigt.. men vad gör man inte?
senare kanske det kommer en update,
får se vad jag känner för sen, puss!

[haha, en bild på mig med fluff 1970..]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0