-

hej!
mitt liv börjar gå uppåt, fått mina första
cash nu, dock inget jobb än :(
fattigt att fortsätta söka hela tiden, blir
jobbigare och jobbigare för var dag som
går -.- speciellt när ingen ens svarar på
det man skickar in, ge mig åtminstone
ett nej? bananskal på det..

inte uppdaterat på länge, har fått min iphone
och opererats.. operationen gick bra och
det känns som att jag blir återställd snabbare
än väntat! iphonen funkar as bra, vi har
också beställt kryssning med, woho!

nu är det helg iaf, dock är det samma skit
för mig varje dag, har aldrig något att göra
under vardagarna, det suger!
men fuck that shit nu, tagga livet!

i hate people.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0