-

hej!
jag skiter i rubriken, har lite problem med den eftersom
att jag har massa tvångstankar om just rubriken.
- det måste se snyggt ut
- det måste passa in med alla kommande rubriker
- det måste handla om något speciellt (vad vet jag inte?)
and so it goes.. jobbigt..

min sommar har iaf varit bra, har inte gjort massa speciellt
men har varit med dem jag tycker om.
jag var på kryssning med dem bästa, jag var på pier pressure
med en av dem bästa, jag var i en kompis stuga med dem
bästa, jag var hemma med dem bästa och jag har varit
omringad av dem bästa hela sommaren, kan det bli bättre?
livet som arbetslös suger, samtidigt som det är skönt att
vara ledig men så fort jag tänker på att jag är arbetslös så
kommer paniken smygandes, lame. iofs så är det mitt eget fel
eftersom jag själv har varit så jävla lat, men hallå? vem blaimar
mig för att inte har sökt jobb 24/7? arbetsmarknaden är andå dålig,
visst den börja sakta men säkert gå uppåt men.. är inskriven på
af och det är ju inte så mycket att hurra för heller, väntar nu bara
på pengar, hur ska jag annars klara mig?

nu ska jag iväg till min älskade och fika med film, det är hans
favorit bakelse, budapest!
imorgon blir det en trip till göteborg, stannar nog där över helgen
också, pusssssssssssss

PS! vi gav bort våra kattungar, våran älskade kisse dog men vi
köpte nya sötsar, iofs kommer dem aldrig ersätta våra älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0