-

hej!
nu är klockan halv 10 på morgonen och
jag är vaken, woho! har tid på sjukhuset
för att röntga mina fötter..

har inte bloggat på några dagar, har varit
alldeles för upptagen med något, har inte
ens kollat min facebook, haha! fråga mig
dock inte vad jag har varit upptagen med
men något är det iaf..
igår var jag iaf på toy story 3D här i
gislaved, det var coolt, fast lite jobbigt var
det med glasögonen, eller nej.. filmen i
sig var faktiskt skit sorglig, jag fällde tom
en tår, sen var det ett litet barn bakom
mig som grät jätte mycket, dumma film!

fredagen spenderades hos grannen med
honom, min söts och mig, vi spelade
chicago hela kvällen och drack några öl,
det var nice som fan!
lördagen så blev det fotboll under hela
dagen och sen på kvällen var vi hundvakt
till söndagen, mysigt värre!
pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0