-

hej!
fyfan va det regnar ute! det slutar och sen börjar
det igen, hur ska du ha det moder natur?
vi har också fått se massa solsken och massa blåst
idag, en regnbåge såg jag med, men nog om det!
grannen var just här och tog en cigg, vi snackade
om hur skönt det hade varit att gå till skolan idag
och ha lektioner och träffa alla efter sommarlovet,
saknar skolan! nu börjar paniken smyga sig på mig
lite också, funderar på att verkligen ta tag i det och
söka jobb nu, min jobbcoach ringer imorgon och vi
ska nog fixa mitt cv lite, fast genom telefon? ska också
"jobba" imorgon, det enda jag har att göra och den
enda lilla inkomsten jag har just nu. hoppas på jobb
snart, om jag orkar ta tag i det, puss!
P.S! min älskling har jobbintervju imorgon, lycka till!



en lame update!
ikväll blir det nog fångarna på fortet med min granne på bilden (t.h)
även kallad krike, min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0